CZK EUR
Počet položek: 0 0,- CZK

Reklamace

1. Doručení poškozeného balíku / zboží.

Při převzetí zásilky zkontrolujte obsah. Pokud se stane, že zboží naleznete poškozené, ihned se obraťte na vaši místní poštu (nejpozději do 2 dnů ! ) a sepiště reklamaci. V Prohlášení o uplatnění nároku na náhradu vyplňte odstavec B a zaškrtněte odesilateli. Tímto se reklamace předá na naši odesílací poštu a my můžeme reklamaci vyřídit k vaší spokojenosti. Reklamace za rozbité zboží přepravou nepřijímáme - zásilky jsou řádně zabaleny a odpovědnost tak nese dopravce.

- Informujte nás emailem, udejte název a kód výrobku, popište poškození.

2. Poškození zboží při používání.

V případě, že se reklamace vztahuje na zboží, které již vlastníte a je v záruční lhůtě (záruční lhůta běží ode dne převzetí zboží), zašlete nám po předchozí domluvě a uznání reklamace výrobek zpět na adresu sídla firmy s popisem poškození a kopií faktury, která byla v zásilce přiložena. Balík viditelně označte nápisem REKLAMACE. Reklamace zaslané na dobírku nebudou přijaty.

My vám nabízíme tyto varianty kompenzace (uveďte písmeno ):

A. Slevu na toto zboží

B. Výměna zboží za nepoškozené (v případě, že je toto zboží k dispozici)

C. Vrácení peněz

Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník i v případě oprávněné reklamace. V případě oprávněné reklamace, dopraví prodávající zboží k zákazníkovi na vlastní náklady.


Podmínky reklamace

1. Kupující je povinen zajistit prohlídku zboží co nejdříve po jeho dodání a je povinen všechny takto zjištěné vady nám oznámit do druhého dne. Jestliže tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží ihned po převzetí zásilky.

Při použití České pošty nebo zásilkové služby PPL se reklamace výrobku poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce a příslušnými ustanoveními občanského resp. obchodního zákoníku. Takto způsobené vady nelze reklamovat u nás. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, za vzniklou škodu odpovídá dopravce.

Kupující má právo uplatnit reklamaci pouze na zboží, které vykazuje vadu, a bylo zakoupeno u nás (nákupní doklad).

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou - na vlastní náklady - na adresu provozovny. Balík musí být označen viditelně “REKLAMACE” a obsahovat: Reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo.). Zboží, které bude zasláno na náklady Eshopu nebude přijato! Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí Eshop. V případě neoprávněné reklamace bude kupujícímu účtován manipulační poplatek a zboží bude na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu.

Je-li zboží vadné ihned po dodání, kupující reklamaci uplatní do 10 dnů od převzetí a pokud to charakter zboží a vady umožní, bude oprávněná reklamace vyřízena „na počkání“ výměnou zboží za nové. Výměna je podmíněna fyzickým stavem zboží na skladě.

Je-li zboží ihned po dodání mechanicky poškozené, musí kupující vadu reklamovat do 2 pracovních dní od převzetí u přepravce. Při pozdější reklamaci bude vada považována za mechanické poškození způsobené kupujícím a reklamace bude zamítnuta. Uvědomte si, že se jedná o sběratelské figurky, které nejsou vhodné pro dětské ručky.

2. Eshop neodpovídá za vady, na které byl kupující v době nákupu upozorněn.

Jde-li o věci použité, neodpovídá Eshop za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

3. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením. Záruka se také nevztahuje na poškození výrobku nadměrným mechanickým opotřebením.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly atd. (pokud je jimi výrobek opatřen).

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:

a) mechanickým poškozením zboží,
b) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí pro nějž je výrobek určen,
c) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
d) zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.),
e) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Stříbrné a postříbřené šperky, bižuterie:
Stříbrné a postříbřené šperky. Zejména v teplých letních měsících dochází k častějšímu tzv. černání stříbra. Stříbro v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí, apod.) a slunečního světla postupně mění svoji barvu – tmavne a na svém povrchu vytváří produkty oxidace. Tomu nelze dlouhodobě zabránit žádnou výrobní technologií, a proto takové reklamace nelze považovat za oprávněné. Obecné fyzikální vlastnosti kovů nelze reklamovat.

Šperky z bižuterních kovů:
Bižuterie je obecně určena především pro příležitostné nošení. Je třeba si uvědomit, že obecný bižuterní kov je slitinou několika druhů méně odolných kovů a je opatřen různými povrchovými úpravami, které mohou nesprávných zacházením a přílišným namáháním změnit vzhled. Dodržujte několik zásad, abyste si uchovali i bižuterní šperky dlouho krásné. jak na to, naleznete ZDE

Tašky z umělých materiálů (PVC, koženka):
Slouží jako módní doplněk pro drobné osobní věci. Doporučená zátěž je max. 2 kg v závislosti na velikosti kabelky. Nejsou určené k dennímu zatěžování, spíše k příležitostnému nošení, myšleno k šetrnému zacházení. Vzhledem k jejich jemnější struktuře a zdobení jsou snadno náchylné k okolním vlivům, k promočení, mrazu a následnému ošoupání. Zvláště u módních barevných potisků je třeba brát na zřetel, že tyto výrobky nejsou určeny ke každodennímu používání, neboť v zátěžových místech (např. u opasku) může být snadno jejich jemná struktura narušena.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ( Zákon o ochraně spotřebitele, § 19)

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
Copyright © sberatelskyraj.web5.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a optimalizace e-shopu Shop5.cz

© sberatelskyraj.web5.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace