CZK EUR
Počet položek: 0 0,- CZK

Často kladené dotazy

Jaké jsou dodací lhůty ?

Většinu zboží máme skladem a odesíláme obratem. Pak již záleží na dopravci. Dodání je v rozmezí 1 - 5 dní. Dodací lhůty zboží na objednání (vyprodáno) jsou dané tím, kdy distributor zboží naskladní. Může se stát, že je některé zboží totálně vyprodáno ( většinou u limitovaných sérií, kdy je vyrobeno pouze určité množství ) a už nikdy nebude. Pokud nám to dodavatel sdělí, odstraníme zboží z naší nabídky.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás kdykoliv obraťte.

Máte zboží skladem?

Většinu nabízeného zboží máme skladem. Může se stát, že se v době kdy objednáte produkt uvedený skladem zrovna prodá v našem kamenném obchodě nebo na prodejní akci a není včas aktualizován sklad na eshopu. V tom případě Vás neprodleně informujeme.

Jak poznám, že je zboží skladem?

Výrobky, které jsou skladem, mají vždy uvedeno:skladem. Pokud má produkt více variant ( velikosti, barva atd) je vždy uvedeno u vybrané varianty, zda je skladem nebo na objednání.

Zasíláte zboží i na Slovensko? V jaké měně platím ?

Ano, zasíláme také na Slovensko. Poštou: Platíte v eurech předem na účet u slovenské banky ( z vaší strany nedochází tak k žádným poplatkům za převod do zahraničí ).Také je možnost využít výdejních míst Zásilkovna ve vašem městě, kde platíte při převzetí zásilky taktéž v eurech.

Šperk mi zčernal, mohu jej reklamovat ?

Stříbrné a postříbřené šperky. Zejména v teplých letních měsících dochází k častějšímu tzv. černání stříbra. Stříbro v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí, apod.) a slunečního světla postupně mění svoji barvu – tmavne a na svém povrchu vytváří produkty oxidace. Tomu nelze dlouhodobě zabránit žádnou výrobní technologií, a proto takové reklamace nelze považovat za oprávněné. Obecné fyzikální vlastnosti kovů nelze reklamovat.
Viz. studie Vysoké školy chemicko technologické:
Černání stříbra je způsobeno hlavně černým sulfidem Ag2S, které se vytváří na povrchu kovu pod vlivem sirovodíku vznikajícího převážně rozkladem organických látek (např. špíny na krku) nebo jiných látek schopných uvolňovat síru (allylsulfidy z cibule a česneku apod., užívání léků či zvýšená teplota a s tím spojené intenzivnější vylučování škodlivých látek z těla).
Bohužel Ag2S je nerozpustný ve vodě (běžných rozpouštědlech) a rozkládá se pouze kyselinami. Naštěstí při ponoření do vhodného čističe se efekt dostaví takřka okamžitě.

Šperky z bižuterních kovů. Bižuterie je obecně určena především pro příležitostné nošení. Je třeba si uvědomit, že obecný bižuterní kov je slitinou několika druhů méně odolných kovů a je opatřen různými povrchovými úpravami, které mohou nesprávných zacházením a přílišným namáháním změnit vzhled. Dodržujte několik zásad, abyste si uchovali i bižuterní šperky dlouho krásné. jak na to, naleznete ZDE

Co jsou PŘEDOBJEDNÁVKY ?

Jedná se o PŘEDPRODEJ, tj. výrobky, které právě byly nebo teprve budou uvedeny na trh a limitované edice. Velice často lze získat produkt pouze předobjednáním a více není dostupný.
Zboží předobjednáme u dodavatele, abychom jej přednostně zajistili u dodavatele. Doba naskladnění se mění v závislosti na výrobci.

Produkty, které můžete předobjednat, mají uveden v detailech produktu PŘEDOBJEDNÁVKA
(aktuálně předobjednávky nenabízíme)

PŘEDPRODEJ  ( uvedení do prodeje - naskladnění dodavatelem ) je přibližná doba, kdy by měl být výrobek k dostání u distributora ( nikoliv u nás ). Často může být tento datum posunut o měsíc či více, někdy termín není bohužel znám a dodavatel má uvedeno ETA: unknown

Co znamená BAZAR ?

Zboží nabízené v kategorii bazar:

Poškozený produkt - zboží poškozené při dopravě, rozsah poškození je vždy popsán, vyžádat si můžete i podrobné fotografie, které následně učiníme. Někdy bývá ulomený kousek součástí. Cena odpovídá rozsahu poškození, bývá velice lákavá.

Poškozený obal - zde je nějakým způsobem pouze porušen obal (pomačkán, popraskán, část obalu chybí), ale zboží je v naprostém pořádku.

Použité zboží - jedná se o produkty z výstav, výlohy, výrobky z reklamací a pod..

2. jakost:  jedná se o NOVÉ ZBOŽÍ. Produkt vykazuje nějakou chybu z výroby, není 100% perfektní. Chyba je uvedena v popisu.

Mohu zboží vrátit či vyměnit ?

Nebude-li zboží odpovídat Vašim představám, můžete jej do 14 dnů vrátit. V tomto případě musí být vrácené zboží nepoškozené, bez známek běžného užívání a s kopií daňového dokladu (fakturou) a v původním obalu. Nezasílejte nám zpět vrácené zboží na dobírku - tuto zásilku není možné zpracovat.

Přišla mi část objednávky, bude mi zbytek doručen, platím další poštovné ?

Objednávky se většinou vyřizují jako celek.Pokud se stane, že je některé zboží vyprodáno, zásilku rozdělíme ( není-li uvedeno v poznámce zákazníkem přání zaslat pouze kompletní objednávku ). V tomto případě již za doručení zbylé části objednávky neplatíte poštovné.
Pokud je objednávka rozdělena přímo na přání zákazníka na několik dodávek, účtuje se na každou zásilku poštovné samostatně.

Mohu si vyzvednout zboží osobně ?

Můžete na naší prodejně, nebo výdejních místech.

Prodejna: Nýrsko, Křižíkova 160

Výdejní místa vyberete při objednávce, zvolit můžete z mnoha poboček Zásilkovna.

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
Copyright © sberatelskyraj.web5.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a optimalizace e-shopu Shop5.cz

© sberatelskyraj.web5.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace