CZK EUR
Počet položek: 0 0,- CZK

Často kladené dotazy

Proč vám to tak trvá než mi pošlete objednané zboží? Jaké jsou dodací lhůty ?

Dodací lhůty jsou dané dodavatelem, viz. DODACÍ LHŮTY. Často píšete, zda bychom mohli zboží poslat do určitého termínu. Bohužel, nemůžeme dodací lhůty ovlivnit. Rádi bychom, ale vše záleží na dodání ze zahraničí. Věřte, že rozhodně záměrně nezadržujeme zboží, než jej odešleme, byli bychom sami proti sobě. :-)  Zboží skladem odesíláme obratem. Ostatní zboží objednáváme u dodavatele, jakmile učiníte objednávku. Mohou však nastat situace, kdy se vaše objednávka pozdrží a my s tím nemůžeme nic dělat ( pokud můžeme, věřte že děláme vždy maximum ). Nastat může některá ze situací:

1. Náš dodavatel/výrobce nemá vámi objednané zboží skladem, proto se musí čekat, až opět bude na skladě a teprve potom může být zasláno nám.

2. Vyskytne se problém během importu zboží. Tyto problémy se řeší s nejvyšší prioritou, ale i tak jejich vyřešení občas může zabrat více času.

3. Většina sortimentu je v limitovaných sériích a není zaručeno, že v době naší objednávky u dodavatele bude skladem. Může totiž být skladem pouze pár kusů a někdo jiný objedná rychleji a nám již zboží nebude dodáno.

4. Zboží je totálně vyprodáno ( většinou u limitovaných sérií, kdy je vyrobeno pouze určité množství ) a už nikdy nebude. Pokud nám to dodavatel sdělí, odstraníme zboží z naší nabídky. V tomto případě vás informujeme emailem. 

Pozn. V případě, že zboží není dostupné u dodavatele déle jak 16 týdnů ( 4 měsíce ), je objednávka automaticky zrušena.Pokud je nám po této době zboží dodáno, informujeme vás, zda máte stále zájem a objednávku chcete obnovit.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás kdykoliv obraťte.

Máte zboží skladem?

Většinu nabízeného zboží máme skladem. Může se stát, že se v době kdy objednáte produkt uvedený skladem zrovna prodá v našem kamenném obchodě a není včas aktualizován sklad na eshopu. V tom případě Vás neprodleně informujeme.

Jak poznám, že je zboží skladem?

Výrobky, které jsou skladem, mají vždy uvedeno:skladem. Pokud má produkt více variant ( velikosti, barva atd) je vždy uvedeno u vybrané varianty, zda je skladem nebo na objednání.

Zasíláte zboží i na Slovensko? V jaké měně platím ?

Ano, zasíláme také na Slovensko. Na Slovensko nezasíláme na dobírku, ale po platbě předem na účet u slovenské banky ( z vaší strany nedochází tak k žádným poplatkům za převod do zahraničí ). Účtujeme poštovné 140 Kč za balík do 0,9 kg, 280 Kč za balík nad 1 kg. Platíte v eurech.Také je možnost využít výdejních míst Úloženka a Zásilkovna.

Šperk mi zčernal, mohu jej reklamovat ?

Stříbrné a postříbřené šperky. Zejména v teplých letních měsících dochází k častějšímu tzv. černání stříbra. Stříbro v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí, apod.) a slunečního světla postupně mění svoji barvu – tmavne a na svém povrchu vytváří produkty oxidace. Tomu nelze dlouhodobě zabránit žádnou výrobní technologií, a proto takové reklamace nelze považovat za oprávněné. Obecné fyzikální vlastnosti kovů nelze reklamovat.
Viz. studie Vysoké školy chemicko technologické:
Černání stříbra je způsobeno hlavně černým sulfidem Ag2S, které se vytváří na povrchu kovu pod vlivem sirovodíku vznikajícího převážně rozkladem organických látek (např. špíny na krku) nebo jiných látek schopných uvolňovat síru (allylsulfidy z cibule a česneku apod., užívání léků či zvýšená teplota a s tím spojené intenzivnější vylučování škodlivých látek z těla).
Bohužel Ag2S je nerozpustný ve vodě (běžných rozpouštědlech) a rozkládá se pouze kyselinami. Naštěstí při ponoření do vhodného čističe se efekt dostaví takřka okamžitě.

Šperky z bižuterních kovů. Bižuterie je obecně určena především pro příležitostné nošení. Je třeba si uvědomit, že obecný bižuterní kov je slitinou několika druhů méně odolných kovů a je opatřen různými povrchovými úpravami, které mohou nesprávných zacházením a přílišným namáháním změnit vzhled. Dodržujte několik zásad, abyste si uchovali i bižuterní šperky dlouho krásné. jak na to, naleznete ZDE

Co jsou PŘEDOBJEDNÁVKY ?

Jedná se o PŘEDPRODEJ, tj. výrobky, které právě byly nebo teprve budou uvedeny na trh a limitované edice. Velice často lze získat produkt pouze předobjednáním a více není dostupný.
Vámi objednané zboží předobjednáme u dodavatele, abychom jej přednostně zajistili u dodavatele. Doba naskladnění je přibližná.

Produkty, které můžete předobjednat, mají uveden v detailech produktu PŘEDOBJEDNÁVKA

Jakmile je zboží dostupné, kontaktujeme vás.

PŘEDPRODEJ  ( uvedení do prodeje - naskladnění dodavatelem ) je přibližná doba, kdy by měl být výrobek k dostání u distributora ( nikoliv u nás ). Často může být tento datum posunut o měsíc či více, někdy termín není bohužel znám a dodavatel má uvedeno ETA: unknown

Pokud je to možné:

-  objednávejte výrobky z PŘEDOBJEDNÁVEK samostatně, nespojujte s dostupným zbožím.
-  nekombinujte různá data ETA.

Jsme poté nuceni objednávky rozdělit, kde ke každé zásilce účtujeme poštovné a balné. Neplatí pro případ, kdy si zákazník vyžádá zaslat zásilku až kompletní.

Co znamená BAZAR ?

Zboží nabízené v kategorii bazar:

Poškozený produkt - zboží poškozené při dopravě, rozsah poškození je vždy popsán, vyžádat si můžete i podrobné fotografie, které následně učiníme. Někdy bývá ulomený kousek součástí. Cena odpovídá rozsahu poškození, bývá velice lákavá.

Poškozený obal - zde je nějakým způsobem pouze porušen obal (pomačkán, popraskán, část obalu chybí), ale zboží je v naprostém pořádku.

Použité zboží - jedná se o produkty z výstav, výlohy, výrobky z reklamací a pod..

Na zboží ze sekce BAZAR se nevztahuje záruka a nelze uplatnit reklamaci.

Mohu zboží vrátit či vyměnit ?

Nebude-li zboží odpovídat Vašim představám, můžete jej do 14 dnů vrátit. V tomto případě musí být vrácené zboží nepoškozené, bez známek běžného užívání a s kopií daňového dokladu (fakturou). Částku za vrácené zboží Vám vrátíme poštovní poukázkou, nebo bankovním převodem na Váš účet. Náklady spojené s vrácením či výměnou zboží si kupující hradí sám (např. poštovné). Nezasílejte nám zpět vrácené zboží na dobírku - tuto zásilku není možné zpracovat.

Přišla mi část objednávky, bude mi zbytek doručen, platím další poštovné ?

Objednávky se většinou vyřizují jako celek.Občas se stává, že pokud je v objednávce více položek a my neobdržíme zboží najednou, zásilku rozdělíme. ( není-li uvedeno v poznámce zákazníkem přání zaslat pouze kompletní objednávku. ) Pokud víme, že zboží obdržíme v nejbližší zásilce od dodavatele, vyčkáme a zašleme objednávku kompletní. V případě, že je zboží již déle vyprodáno, zásilku rozdělíme. V tomto případě již za doručení zbylé části objednávky neplatíte poštovné.
Pokud je objednávka rozdělena přímo na přání zákazníka na několik dodávek, účtuje se na každou zásilku poštovné samostatně.

Mohu si vyzvednout zboží osobně ?

Můžete na prodejně, nebo výdejních místech.

Prodejna: v Nýrsku máme kamenný obchod.

Výdejní místa vyberete při objednávce, zvolit můžete z mnoha poboček Zásilkovna.

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
Copyright © sberatelskyraj.web5.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a optimalizace e-shopu Shop5.cz

© sberatelskyraj.web5.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace