CZK EUR
Počet položek: 0 0,- CZK

Často kladené dotazy

Jaké jsou dodací lhůty ?

Většinu zboží máme skladem a odesíláme obratem. Pak již záleží na dopravci. Dodání je v rozmezí 1 - 5 dní. Dodací lhůty zboží na objednání jsou různé a odvíjí se od toho, kdy distributor zboží naskladní. Může se stát, že je některé zboží totálně vyprodáno (většinou u limitovaných sérií, kdy je vyrobeno pouze určité množství ) a už není dodáváno. Pokud nám to dodavatel sdělí, odstraníme zboží z naší nabídky úplně.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás kdykoliv obraťte.

Máte zboží skladem?

Většinu produktů máme skladem. Může se stát, že se v době kdy objednáte produkt uvedený skladem v témže okamžiku prodá jinému kupujícímu a nebo na prodejním místě a není včas aktualizován sklad na eshopu. V tom případě Vás neprodleně informujeme.

Jak poznám, že je zboží skladem?

Výrobky, které jsou skladem, mají vždy uvedeno:skladem. Pokud má produkt více variant ( velikosti, barva atd) je vždy uvedeno u vybrané varianty, zda je skladem nebo na objednání.

Zasíláte zboží i na Slovensko? V jaké měně platím ?

Ano, zasíláme také na Slovensko a to dopravou Packeta.sk (dříve Zasielkovna.sk) na výdejní místo nebo kurýrem domů (zajišťuje Packeta) Platíte v eurech při převzetí nebo předem platební bránou ve vaší měně.

Co znamená Stříbro 925? 

Ryzostní značka. Nejčastěji se můžete setkat se stříbrem o ryzosti 925/1000, jež můžete znát též pod názvem sterlingové stříbro. Tato klenotnická slitina obsahuje 92,5 % ryzího stříbra a zbylých 7,5 % obsahu tvoří nejčastěji měď.

Šperk mi zčernal, mohu jej reklamovat ?

Stříbrné a postříbřené šperky. Zejména v teplých letních měsících dochází k častějšímu tzv. černání stříbra. Stříbro v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí, apod.) a slunečního světla postupně mění svoji barvu – tmavne a na svém povrchu vytváří produkty oxidace. Tomu nelze dlouhodobě zabránit žádnou výrobní technologií, a proto takové reklamace nelze považovat za oprávněné. Obecné fyzikální vlastnosti kovů nelze reklamovat.
Viz. studie Vysoké školy chemicko technologické:
Černání stříbra je způsobeno hlavně černým sulfidem Ag2S, které se vytváří na povrchu kovu pod vlivem sirovodíku vznikajícího převážně rozkladem organických látek (např. špíny na krku) nebo jiných látek schopných uvolňovat síru (allylsulfidy z cibule a česneku apod., užívání léků či zvýšená teplota a s tím spojené intenzivnější vylučování škodlivých látek z těla).
Bohužel Ag2S je nerozpustný ve vodě (běžných rozpouštědlech) a rozkládá se pouze kyselinami. Naštěstí při ponoření do vhodného čističe se efekt dostaví takřka okamžitě.

Šperky z bižuterních kovů. Bižuterie je obecně určena především pro příležitostné nošení. Je třeba si uvědomit, že obecný bižuterní kov je slitinou několika druhů méně odolných kovů a je opatřen různými povrchovými úpravami, které mohou nesprávných zacházením a přílišným namáháním změnit vzhled. Dodržujte několik zásad, abyste si uchovali i bižuterní šperky dlouho krásné. jak na to, naleznete ZDE

Co znamená 2.JAKOST a BAZAR?

Zboží nabízené v kategorii DRUHÁ JAKOST nebo BAZAR:

Poškozený produkt - zboží poškozené při dopravě, rozsah poškození je vždy popsán, vyžádat si můžete i podrobné fotografie, které následně učiníme. Někdy bývá ulomený kousek součástí. Cena odpovídá rozsahu poškození, bývá velice lákavá.

Poškozený obal - zde je nějakým způsobem pouze porušen obal (pomačkán, popraskán, část obalu chybí), ale zboží je v naprostém pořádku.

Použité zboží - jedná se o produkty z výstav, výlohy, výrobky z reklamací a pod..

2. jakost:  jedná se o NOVÉ ZBOŽÍ. Produkt vykazuje nějakou chybu z výroby, není 100% perfektní. Chyba je většinou uvedena v popisu.

Mohu zboží vrátit či vyměnit ?

Nebude-li zboží odpovídat Vašim představám, můžete jej do 14 dnů vrátit. V tomto případě musí být vrácené zboží nepoškozené, bez známek běžného užívání a s kopií daňového dokladu (fakturou) a v původním obalu. V případě výměny velikostí zboží vrátíte a my Vám zašleme jinou velikost. Nezasílejte nám zpět vrácené zboží na dobírku - tuto zásilku není možné zpracovat. Náklady spojené s dopravou hradíte vy.

Přišla mi část objednávky, bude mi zbytek doručen, platím další poštovné ?

Objednávky se většinou vyřizují jako celek.Pokud se stane, že je některé zboží vyprodáno, zásilku rozdělíme (není-li uvedeno v poznámce zákazníkem přání zaslat pouze kompletní objednávku). V tomto případě již za doručení zbylé části objednávky neplatíte poštovné.
Pokud je objednávka rozdělena přímo na přání zákazníka na několik dodávek, účtuje se na každou zásilku poštovné samostatně.

Mohu si vyzvednout zboží osobně ?

Můžete si zboží vyzvednout na výdejních místech Zásilkovna nebo v Z-Boxu a Balíkovna, kamennou prodejnu nemáme.

Výdejní místa vyberete při objednávce, zvolit můžete z mnoha poboček Zásilkovna.cz (Packeta.sk) a Balíkovna.

Potřebujete poradit ? Často kladené dotazy

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     více informací