Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího. Objednávka kupujícího musí obsahovat tyto základní náležitosti:
Na základě řádné objednávky kupujícího provede prodávající ověření objednávky, zjistí skladové množstvi dodavatele. Objednávka je po jejím ověření prodávajícím považována mezi stranami za závaznou.
Toto ustanovení není pro prodávajícího závazné v případě, že výrobce přestane dodávat daný produkt nebo uvede na trh nové verze produktů. V tomto případě bude objednávka zrušena prodávajícím.
Prodávající si vyhrazuje právo žádat platbu předem nebo odmítnout objednávku zákazníkovi, který v minulosti neodebral závazně objednané zboží.
Při objednávce vyšší cenové hodnoty ověřujeme objednávku emailem, případně telefonicky.
2. Platební podmínky
Standardní způsob úhrady kupní ceny dodaného zboží je při jeho převzetí od dopravce, tzn. dobírkou při odběru zboží, dále pak platbou předem na účet. Jiné způsoby platby kupní ceny závisí na dohodě kupujícího s prodávajícím při ověření objednávky. Ceny zboží se mohou měnit nezávisle na nás, ceny produktů se vždy odvíjejí od cen dodavatelů. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH.
Prodávající s kupujícím se dohodli na níže uvedených způsobech dodání zboží (viz bod 3.1, 3.2., 3.3. a 3.4) na území České a Slovenské republiky. Podmínkou pro dodání zboží v uvedeném termínu jsou:
Objednané zboží skladem je expedováno ihned, jakmile je ověřeno pracovníky obchodu, že jej máme skladem. Září-duben odesíláme denně, květen-srpen 1-2x týdně. Dodací lhůty jsou uvedeny ZDE
3.1 Na adresu dodání s dobírkou (pouze ČR)
Zboží je zasláno dopravcem na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech do max. 7 dnů od okamžiku expedice.
3.2 Na adresu dodání bez dobírky (platba předem)
Zboží je dodáno za stejných podmínek jako s dobírkou. Vyčkejte s platbou na ověření dostupnosti zboží.
Kupující je povinen převzít objednané zboží od třetí osoby (logistického partnera prodávajícího), která mu toto dodá prostřednictvím dopravce. Prodávající jako dlužník s tímto způsobem splnění závazku dodat objednané zboží souhlasí.
3.3 Osobní odběr - výdejní místa
Kupující se zavazuje odebrat a zaplatit zboží na výdejním místě. Personál vyzve kupujícího k odběru zboží SMS a e-mailem podle údajů na objednávce a to nejpozději do dvou pracovních dnů od splnění výše uvedené podmínky pro dodání zboží. Zboží bude vyzvednuto kupujícím do 7 dnů pokud není dohodnuto s výdejním místem jinak.
3.4 Dodání zboží - omezení hmotnosti
V případě že hmotnost jednoho z kusů zboží z objednávky přesáhne 50 kg, je možný pouze osobní odběr v sídle prodávajícího.
3.5 Přeprava a dodání zboží
K ceně zboží je účtováno dopravné včetně DPH. Cena dopravného je připočtena k objednanému zboží jakmile vyberete způsob dopravy.
Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. Částka za vrácené zboží bude zaslána převodem na účet kupujícího.
7. Nepřevzetí/nevyzvednutí zásilky
Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat, tzn. nebylo označeno jako " Skladem", nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp. Za nepřevzetí balíku účtujeme při opakovaném zaslání vynaložené náklady.
Prodávající si vyhrazuje právo žádat platbu předem nebo odmítnout objednávku zákazníkovi, který v minulosti neodebral závazně objednané zboží.
REZERVACE - ODKLAD ODESLÁNÍ :
Na Vaši žádost Vám zarezervujeme naskladněné zboží nebo odložíme odeslání zásilky. Rezervace je možná na 7 dní.
V případě, že je kupujícím fyzická osoba, zadává při objednávce tyto údaje: Jméno a příjmení, Úplná poštovní adresa, Adresa elektronické pošty, Telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci.
Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje, aby zkvalitnil svoje služby a neposkytuje je třetím stranám bez souhlasu kupujícího.
Používáním internetového obchodu souhlasí kupující se shromažďováním a použitím informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.
Reklamaci zboží můžete uplatnit :
A) U přepravce v případě poškození zboží dopravou
B) U nás v případě vady zboží
Žádat můžete výměnu zboží za nové nebo vrácení peněz. Nelze uplatnit reklamaci na vadu zboží z kategorie BAZAR, jedná se o 2. jakost, použité zboží nebo zboží s vadou, o které je zákazník informován.
Kompletní postup naleznete přímo v dokumentu REKLAMACE.
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím se kromě těchto obchodních podmínek řídí obchodními podmínkami prodávajícího, které jsou k dispozici na jeho internetových stránkách a postup při uplatnění nároku z vad zboží (reklamace) reklamačním řádem prodávajícího, který je k dispozici rovněž na jeho internetových stránkách.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky a jejím odesláním seznámil s těmito obchodními podmínkami, dodacími lhůtami a reklamačním řádem prodávajícího a že s těmito souhlasí.
Vyplněním a odesláním elektronické objednávky (či jiné formy objednávky prostřednictvím komunikace na dálku, např. e-mailem kupující současně potvrzuje, že mu byly prodávajícím v jeho obchodních podmínkách přístupných z 'www prohlížeče' poskytnuty informace dle ust. § 53 odst. 4 občanského zákoníku, tj. identifikační údaje prodávajícího (obchodní název, IČ, sídlo, event. bydliště v případě fyzické osoby), název objednaného zboží a jeho hlavní charakteristiky, cena zboží, náklady na dodání, způsob platby a dodání, poučení o právu na odstoupení od smlouvy dle ust. § 53 odst. 6 občanského zákoníku, náklady na použití komunikačních prostředků na dálku a doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
provedena dne: 12.2.2019